Svettigt ju!

ÄNTLIGEN har lite av sommarvärmen kommit tillbaka! Precis när jag kom hem från USA så var det fint och varmt väder i typ 2 veckor non-stop, men efter det dog sommaren lite och ersattes av kallt, regning och tråkigt höstväder typ... Men idag är det riktigt fint ute och varmt som tusan!

Var på arbetsintervju i morse vid 10, så i morgon ska jag prova jobba mellan 7-11 och se om jag gillar det. Om jag gör det så kommer jag jobba lite då och då. Där jag kommer jobba då är Trosa hemtjänst.

Nu ligger jag bara i det fin fina vädret och solar och inte gör ett skit! Ligger på baksidan och det är helt vidstilla där så svetten rinner! hahah hoppas man får lite fääärg!

Nu blire lite lunch och sen ut i solen igen! tjarrå!


Har ju klippt mig också, kort och upplippt blev det! NÖJD! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0