30 år och glor som en fjortis

Hallå hallå!!! Hur e det med er idag?
Med mig är det bara bra, kom precis hem efter en 50 min lång jogging/promenad tur ute i det helt okejiga vädret! :)
Precis vid våran backe så finns det ett långt spår som är typ as långt så det blir perfekt att gå eller jogga i när jag känner för det! Skönt att bara gå typ 200 meter och så komma ut på spåret! NICE!

I allfall, igår så var jag off på kvällen så jag passade på att träffa Linda för en kaffe på starbucks i DT Annapolis och vi satt faktiskt ute och drack den då det var väldigt ljumet ute igårkväll! Härligt att det börjar bli varmt även på kvällarna lite då och då! Efter ca 1 timmes kaffe så drog vi till Target och skrämde skiten ur Elin och hennes vän hahaha, roligt! sen gick vi till fro-yo stället menchise som är så grymt så grymt! Mitt sällskap på 3 personer tog alla en god och härlig fro-yo medans jag tittade på. Jag och hedvig har nämnligen sagt att vi inte ska äta något otyttigt å som godis, glass, ships, läsk tills den 16 april då navy balen är. Så ingen fro-yo för mig igår då. Men det gjorde inte så mycket!

Min fina rubrik ska jag också förklara....

När vi var inne på fro-yo stället så gick dem andra och tog fro-yo och hade sig och jag gick runt lite och sncakde i telefon. Bakom mig så stor det såna där höga stolar och bord och vid ett av borden sitter 2 eller 3 personer, dem jag kommer ihåg är en kille och en tjej, men tror att det var en till. Dem satt vid fönstret.

När jag håller på och går runt där inne så kollar jag runt och så ser jag hur både tjejen och kille GLOR på mig, alltså verkligen STIRRAR rakt på mig! Jag vänder mig om och fattar liksom inte riktigt varför dem stirrar så jävligt på just mig. Dem är typ 30 år och stirrar på mig. Jag tänker att jaha ännu en "WOW, kolla vad smal hon är" diskussion håller på mellan okända människpor som inte har något bättre för sig.. Men inte nog med det...

När de sen drar ochgår ut från stället så ställer de sig utanför fönstret där dem satt och stirrar utifrån genom fönstret på MIG!!! Ursäkta men WTF?!?!? Tjejen stog med armarna i kors och bara stirrade och när de brjade gå bort så släppte dem inte mig med blicken förens väggen kom i vägen! ALLTSÅ HAALLLÅÅÅ!??!

Jag undrar verkligen varför i helvete dem stirrade sååååå mycket som dem gjorde!
Okej jag är smal, men snälla inte SÅ smal så att man måste stirra ihjäl mig. MEn tack!

Det som jag också tyckte var lite drygt var att dem var typ 30 år, AH Töntar! Hade förstått lite mer om det var typ 3 tjejer som var 14 år och stirrade....

hm....


DT Annapolis


-


Main street!


Navy tröja och Calvin Klein träningsbyxor! NICE!


En grymt bra lååååt! :D ÄLSKAR Ne-yo's röst i denna! (:




Jamen juste jag böt ju header va, blir snabbt uttråkad av att se samma hela tiden så böt nu! :)
I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0