And she left me

Så....Idag åkte sanna tillbaka till sin syster som bor i Boston.
Jag skjutsade henne till busshållsplatsen i Baltimore och så kom vi lite för tidigt så då spatserade vi in på IKEA som ligger precis bredvid och så köpte jag en aldeles för stor hör med svenskt godis! INTE BRA! Och så tog vi en fika i restaurangen, det blev daimtårta med en skvätt gråt! Härligt eller vad?

Det sööööög verkligen att säga hej då till Sanna, det var riktigt jobbigt. Hon var här från söndagskväll til onsdag morgon och en bit inom brast när vi sa hej då för 10 månader! Förstår typ inte hur jag ska klara av alla kommande hej dån.... De som står mig närmast nu och som jag umgås med lite mer är väl Elin W, Elin P, Linda och pärlan Hedvig. JAG VILL INTE SÄGA HEJ DÅ TILL EEERR!

Även fast det är typ minst 6 månader kvar så tänker jag redan nu på hur jobbigt det kommer bli, sluuuta upp med det är bågot jag måste göra! Tänka positivt är myyyycket bättre!

Nej nu ska jag kolla 90210 och sen soova! :D Vill somna innan 10 så måste kila nu! Ska pallra mig nerför trappen också och hämta min cheesecake från igår...MUMS!

Tjao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0