BUUUUUUUUUUUSTED!!!

hahaha igår när jag och min vmamma L skulle hämta barnen så åkte vi upp längs våran kringelikrok väg, och det tar ca: 1 min men den e brant, hålig, leriga, vattning och bara en liten slingrig dirtroad. Och så när vi åkte typ 50 meter så ser vi en bil stå parkerad vid sidan av vägen och det brukar inte hända ofta om jag säger så och då säger L "Oj en bil, hahaha jag slår vad om att det sitter några snorungar och röker i den!" Vi åker förbi och vi båda typ stirrar in i fönstrena för att se om det sitter någon i bilen och visst gjorde det det.

Det var tvu UNGA killar som satt i framsätena och ena killen hade väääärldens fetaste cigarett i munnen! L tvärnitar och backar tillbaka och killarna får typ panik, vi ser ju närmare vi kommer dem så snyggar dem till sig och sätter sig upp och tar bort cigaretten och så står vi sida vid sida med dem och då rullar L ner sitt förnster och knackar lite fint på deras och säger "How are you doing guys?" haha dem skiter typ på sig och så fort vi åkte där ifrån så åkte dem därifrån dem också! hahah...

L sa att detta brukar hända och har hänt ett par gånger. För våra slingriga lilla väg är perfekt för umgdomar som vill sitta och röka hash och skit i bilen för det är typ ALDRIG någon som åker ner dit, då vårat hus e det enda på den vägen. Hmmm, det jag inte fattar och förstår är hur droger och skit kan vara så vanligt i sån ung ålder?!?! Är det så i Sverige också eller?? Jag menar G har kommit hem från skolan och sagt: ja jag såg en snubbe på toan röka hash eller vad det nu kan vara! och han går i mellanstadiet!!!!! Ungarna är inte mer än 14 åååårr!!! Det jag gjorde när jag gick i 6 var spela fotboll och smyga på killar, ja ni vet, men fan inte hålla på med droger!! Helt sjukt alltså! och det är väl inte så i Sverige eller?? Amerikanska ungdomar alltså.....

Kommentarer
Postat av: malin

haha nej det är såååååå jävla vanligt i USA faktiskt :P mer vanligt än sprit, konstigt nog :P

2011-03-03 @ 16:41:34
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0