Glowing red!

Hahaha glömde ju skriva det men i lördags när ag åkte hem från Hedvig så tänkte jag stanna till på safeway(mataffär) och köpa flingor, ett tag tänkte jag skita i det då jag verkligen inte ville gå in i butiken och visa mig för folk pga av mitt solbrända och knallröda face! Men efter ett tag så övertalade jag mig själv att jag helt enkelt får stirra ner i golvet och ta self-check out! Yes då behöver ingen titta mig i facet.

Jag tar mina flingor och ska gå till self-check out diskarna, men icke, där stod det en kille och hjälpte typ alla, så min plan sprack! SKIT! Tänkte om och sket helt enkelt i mitt röda face och tänkte äsch det är väl inte så rött, det kanske inte ens syns....

Ställer mig i kassan och lägger upp mina flingor och försöker verkligen stirra ner så mycket jag kan, killen i kassan säger hello, och jag känner att jag måste vara trevlig och titta upp och säga hej, jag gör det och eefter det så kan han inte slita sina ögon ifrån mig.... Skit också, han upptäckte visst mitt kräftröda face...Jag tittar tillbaka på honom och då fattar han att jag upptäckt att han stirrar på mig. Han säger då till sitt försvar kanske?

Killen: WOW! Your face is GLOWING RED!
jag: hehe, yeah I think i was out in the sun a bit tooooo much! (blir ännu rödare och varmare i ansiktet)
killen: hehe mmmm

Jag tar min kasse och rusarr uuut!!

Men hallå!!!! Jag trodde man skulle vara trevlig mot sina kunder!!! så säger man väl inte!??? hahahahahjag dog ju typ!!
PINSAMT!!

tyvärr tog jag ingen bild på mitt ansikte men i inlägget under så tog jag kort på min bränna och  då kan ni typ tänka er den x 10!! hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0