Hmm, what could it be?

Namen hejsan!

Idag e det torsdag, och det betyder att det är fredag i morgon och då e det heeeelg snart!! :D YAY!!
Längtar tills i morgon för då blir det roligt! L ska åka till Cali på morgonen, kommer inte ihåg vilken tid men jag tror att jag får väcka barnen och göra morgon rutinerna själv, men det gör inget, sen så är jag ledig under dagen igen och då ska jag möta upp Vanessa för att åka till en affär tror jag som heter Ross och sen lunch! Sen ska jag hämta barnen och sen vid 5 kommer deras pappa och hämtar dem och då kastar jag mig in i bilen och kör till Oakton och Hedvig och så umgås vi, och sen på lördagen så tar vi det lugnt och sen åker vi hem till mig för att förbereda lite inför kvälle, så lite folk ska komma hem till mig! Vi ska umgås och bada hot tub!:) Det ser jag fram emot! Så ge mig fredag nuuu!!

Igår då, hmm då åkte jag till mallet igen och plockade på mig lite saker ^^ Sen runt 12 mötte jag upp Elina för sushi och sen gick vi runt och kollade lite i butikerna och snackade! Härlig människa alltså! :)

Sen åkte jag hem och hämtade G och när vi kom hem gjorde han sina läxor och jag...ja vad gjorde jag? Satt typ och kollade på datorn :P Sen runt 5 så åkte L, S och G till G's hebrew school och då stannade jag hemma, för att vid 6 ungefär bli upphämtad Aav Linda, Elin och hennes kompis. Vår destination var Ikea! Gick en liten runda där inne och jag fick ihop lite saker! :D Men mitt #??!=#)¤ kort är MOOOOONGOOOO!!!!!!!! Det gick tydligen inte att dra och ja vet inte vad och det sa även not approved, vilket det brukar stå om man inte har pengar? Men jag hade pengar så jag fattar verkligen inte varför det inte fuuunkar!! Blir tokig, meeeen jag har beställt ett nytt! :)

Lite bilder...


Köpte 4 tröjor, 1 pliten parfym och 8 par trosor :) I'm happy!


Köpte en liten vas, 3 blommor, 3 ljus och en ram på ikea, måste verkligen köpa lite fler saker, tycker mitt rum ser så tomt och kalt ut! Men detta blev i allafall lite bättre, förutom att det ser ut som typ en minnesplats, men men !


Hmm... Fick även ett kuvert igår hemskickat till mig! :) Vad var det i?
Jomen det var ju självklart biljetterna till International balen! :D YAY!
Inte så länge kvaaar nu tills jag få dra på mig en lååång fin klänning! Längtar!



Idag ska jag först och främst åka till min bank och kolla så att alla mina pengar är kvar, blev lite orolig igår då det inte funkade... :S så måste checka nu. Sen ska jag nog åka till en affär som heter Michaels, där dom har otroligt mycket arts and crafts stuff och typ massa roligt! :D ska bli kul, har inte varit i en sån butik innan så! Sen vid halv 12 ska jag möta upp elin och då ska vi till en second hand butik och kolla! Kan bli intressant, sen blir det nog lunch i DT Annapolis! Härligt!:)

Och btw, det REGNAR här och är super grått! ochom det kommer fortsätta regna hela dagen så kommer våran uppfart bli översvämmad IGEN! och det oooorkar jag inte!!!

Juste, får ju inte glömma, det är den 24 mars idag vilket betyder att min älskade mamma fyller 45 år idag! YAY! Nu e du närmare 50 än 40, måste kännas bra eller vad säger du mamma?? ;P


Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!
Saknar dig som tusan varje dag och älskar dig så otroligt mycket! <3
// JAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0