I guess this is what they call WORKOUT!

Alltså fyyyyy!!!

Jag kom hem från gymmet för en stund sen... var där med Linda och gymmade i ca: 1 timme! Först cyklade vi i 20 min, sen gick vi i en trapp maskin i typ bara 5 min för att testa och sen gjorde vi någon slags ring sak. Det är 12 maskiner som står i en hästsko cirkel typ och så gör man varje maskin i 45 sek och så efter det så har man 15 sek på sig att vila och flytta till nästa maskin! Vi gjorde alla 12 maskinerna 2 gånger och shiiiiit jag e så död just nu! Mina armar är riktigt seeeega! HÄRLIGT!! :D

Imorgon blir det nog gymmet också! det gillas :D

Nej nu ska jag sova, känner på mig att så fort jag sluter ögonen så kommer jag somna som en stock! känns bra att veta så här i förväg! :P

nej godnatt med er! hörs i morgon....förhoppningsvis! :D


(nej jag hade inte på mig det fula pannbandet eller vad man säger nu förtiden när jag var på gymmet ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0