I love arts and crafts!!!

OMG!! jag bara äääälskar affären Michaels!! Den e såååå grym och jag spenderade 1½ timme där inne och jag gick bara runt och tittade på alla 10000 saker de har där!! För er som inte vet så är Michaels en stor butik FYLLD, verkligen smockad med scrapbook saker, fejk blommor, ja allt man kan tänka sig i kreativitet väg!

Ja plockade på mig 2 tråkiga trä färgade ramar, en burk med vit färg och så självklart lite stickers!!!

Detta blev resultatet:


Vit TRÅKIG ram blir......


Fin ram och så med mig och min älskade mamma! :)

och .....



Studenten/Graduation i lite amerikansk stil med hatten och den där toffsen haha!

Men seriöst visst blev dem fina! :D Jag är super nöjd och jag kommer verkligen besöka den butiken igen och
fixa ännu fler ramar!

AHHH detta är sååååååååååååå kul!!!

SEE YAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0