Jag gillar inte er heller

Onsdag idag vilket betyder att det är min vmammas favoritdag. Och varför? Jo för varje onsdag så kommer....THE CLEANING LADIES!!  Jag gillar inte onsdagar, och jag gillar inte the cleaning ladies. Dem är tysta, dem stirrar på en som att man vore ett freak och de pratar bara spanska typ och säger inte ens hej!??

Jag gillar inte dem och jag jag tror inte de gillar mig heller, varför vet jag inte. Så fort dem kommer så försöker jag att inte vara i deras väg och jag hälsar alltid glatt på dem och säger hej, men vad får jag tillbaka? Jo 10 stirrande ögon på mig och ett tyst hi? Dem e konstiga och jag undviker dem helst...

Aja det var det. I morse så åkte min vmamma til NYC för att jobba så jag väckte G och fixade frukost och körde honom till skolan, sen hem och ta en liten nap på 10 min och sen runt hal 9 vaknade S upp och tassade in i mitt rum och så låg vi båda på min sägn och lyssnade på musik och pratade i 10 min, sen blev det frukopst och jag fixade lite tvätt och städade lite. Sen vid 10 så kom barnens farmor och hämtade upp S och nu e jag ledig typ till 2.50 då jag ska hämta G.

Har ingen aning om vad jag ska göra på den tiden... Kommer förmodligen bara vara hemma och kolla på serier, känner mig riktigt lat och jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags ^^ haha

En gullig sak som S sa igår i bilen:

L: Well, when S feel that something isn't right with her or with anything else, she usually has right!
S: Yepp thats right. When D (au pairen som var precis innan mig som bara stannade i typ 1 vecka) was coming here, I had a bad feeling about her. And I had right, I never really liked her.
L: Yeah that's right you didnt have a good feeling about her coming here.
S: But when you Cassandra was coming here I had a great feeling, and I had right again, Cuz you're AWESOME!

Haha jaaaamen man blir ju lite smickrad eller hur? ^^ Söta barn haha

Nej nu ska jag dricka te och äta dammsugare som jag köpt på ikea!! :D YUMMIE! Ska försöka undvika städerskorna också, men dem är ju överallt!

SEE YAAA!!

Nu invaderar dem nedervåningen och det ända jag hör är spanskt babbel! Nu är det dags för mig att stänga in mig på rummet!!


TJING!

Kommentarer
Postat av: Josephina

Haha jag vet precis vad du menar med städerskorna. Bara en massa spanska och inte verkar de muntra inte!



Kul att det går så bra för dig, du verkar trivas hur bra som helst! :)

2011-03-17 @ 00:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0