Michael Kors

Åhhhh vilken otroligt bra dag jag haft idag! Verkligen toppen och jag kände världens lyckosvish i kroppen! Dagen spenderades först på grymmet, hmm det är inte som det låter, självklart tränade jag inte haha ^^ Men jag och L fixade gymkort till mig så nu har jag det och kan gå dit varje dag, inte för att jag kommer göra det, men i allafall 2-3 gånger/vecka! Låter bra va? :) När jag skulle möta upp henne så står och hon och snackar med en väninna och så presenterar hon oss och så säger hon att vi ska fixa gymkortet till mig, men att jag är så smal så att jag egentligen inte behöver träna..NEJ verkligen inte säger hennes väninna, du är så smal och smärt och bla bla bla..Lite jobbigt att höra det där snacket heeela tiden! Sen presenterar hon mig för hennes PT och säger visst e hon smal och fin, och ja han börjar också med det där babblet, bla bla, och jag blir tomat röd i ansiktet över att de pratar om mig och min kropp och för att göra det ännu värre så säger L's väninna, "Namen oj nu e du aldeles röd i ansiktet, förlåt för att jag gjorde så att du rodnade" TACK!! Nej det var inte så jätte trevligt kanske....

Sen så flöt dagen på, jag åkte och mötte upp Elin P i mallet och vi strosade runt och handlade lite saker, jag handlade bla en jeans kjol och en...PLÅNBOK!! Oh äntligen alltså! Hittade den på affären Aldo! Så bra! Sen så suktade vi oss lite med att gå in på Nordstrom och kolla handväskor och klockor så nu e både jag och Elin kära i en sjukligt snygg klockan från Marc Jacobs, och jag är mer än dödligt förälskad i en väska från Michael Kors! Den e bara såååå snygg och jag vill ha den nuuuu!! Men jag ska vänta en vecka hahah ^^

Vid halv 3 typ så satte jag mig i bilen och körde till G's busstop och väntade på honom där, sen hämtade vi upp S och sen åkte vi hem. Väl hemma så mötte vi L och nu sitter G och spelar något spel och S och L håller på med en bokredovisning S har snart! Själv sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ halv 6 för d¨ska jag dra mig mot gymmet och möta upp Elin och Linda för att kolla runt på gymmet och simma! :D Ses verkligen fram emot det verkligen! :)

Haha i vårat hus så har vi ett stort garage, och efetrsom att L jobbar som leksaksexpert så har hon MASSOR av leksaker och dessa leksaker är nerpackade i måånga lådor och de står nere i garaget med massa annat. Och garaget brukade se ut som en soptipp för kartongerna och alla grejer var överallt och det var hur mycket löv och skit som helst på golvet! Så jag har ett litet tag nu tänkt att jag skulle hjälpa L städa garaget och det gjorde jag igår. Det tog cirka en timme, alltså inte så jätte långt och då sopade jag bara golvet och ställde alla kartonger i ordning och reda. Det blev as bra och stooor skillnad. Men jag valde att inte säga något till L för jag ville att det skulle bli en liten överaskning när hon gick ner dit. Och det gjorde hon idag. Och så står jag beredd på en reaktion och så hör jag L: "WHAT?" haha jag stod typ och fnissa som en tönt! och så skriker hon upp till oss i vardagsrummet: "OMG guys!!!! Ann has cleaned the entire garage!!!" (Ann är hon som vi hyr huset från) Jag skriker tillbaka: "WHAT??"
L: Oh yeah! She has cleaned the garage!
Jag: Oh reall?
L Yeah....Or was it you?
jag: inget svar....
L: Cassandra? Was it you?
Jag: Ehm yeah i did it yesterday...
L: OMG thank you sooooooooooooooooooooooooooooooo much!! I canät belive you did that!! THANK YOU SOO MUCH!!!

HAHA jag älskar att höra och se personers reaktioner när man gjort något för dem, och detta var så härligt, för hon blev så glad så då blev jag också glad! :D YAY!! :D

BTW. hur tusan kommer det sig att mina inlägg ALLTID blir kilometer långa? Stör det er?? hoppas inte det :P




Det var jätte fint väder idag, med skinande sol, blå himmel och kvittrande fåglar, dock väldigt kallt :/


Fråga: Varför har inte Sverige STARBUCKS?? Det finns typ ett enda och det är på Arlanda...BRA!


Minda 2 inköp, plånbok från Aldo och jeanskjol från Forever21!


Min nya älskling, men nästa veca tar nog Michael Kors över...förhoppningsvis!! :D


Jeanskjolen bakifrån! Den e snygg!

Meeeen juste! glömde ju typ det allra viktigaste juuu!! På söndag kommer världens absolut bästa SANNA hit!! Kan ni förstå att hon kommer vara i mitt hus, i Amerika med mig från Söndag väll till onsdag!!!! JAG ÄR LYCKLIG!!!!!!!


Jag och Sanna 2008 i Göteborg <3



Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken superfin tröja!

2011-03-04 @ 09:43:56
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/
Postat av: Elin

äääälskar dina långa inlägg bara så du vet haha :)

2011-03-04 @ 18:10:56
Postat av: malin

men gud, hur smal man än är, så behöver ju kroppen träna för det? den mår ju inte bra av att bara sitta heller .. vilka puckon? allas mål är ju inte att gå ner i viiiikt :P

2011-03-06 @ 21:18:46
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha gud vad jag skrattade åt "OMG guys!!!! Ann has cleaned the entire garage!!!" (Ann är hon som vi hyr huset från) Jag skriker tillbaka: "WHAT??"



ser verkligen framför mig din min när hon säger det!! hahahhaa

2011-03-07 @ 14:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0