nothing at all

Hmmm, just nu sitter jag i mitt rum på ett feting stort biljardbord som står precis framför de stora fönstrena. Inga lampor är tända, det enda som lyser upp rummet är ljus från fönstrena och ljuset från datorn...
Sitter och lyssnar på musik från ipoden och skriver här och tittar d och då ut från fönstret mot vår uppfart för att se om G kommer hem med hans pappa...

S och L är på S dans så jag stannade hemma då G har fotboll och S dans slutar senare så jag måste vara här för att vara hemma med G, inte mig emot.

Inget speciellt roligt har änt idag, inte gjot ett skit typ... Har varit trött.

S har springbreak nu som sagt men äääändå så går hon upp klockan 7 på morgonen ? Hur funkar man då liksom?? Knäpp är hon! Jag skulle sovit till 12! MINST! Så idag var jag, S och L hemma då och vid 9 så åkte L och tränade så då spelade jag och S kinect sport som är så sjukt roligt! :) Sen så när L kom hem igen så åkte dem till bion och kollade på Rango, eller vad den nu heter? Jag stannade hemma och fixade i mitt rum och mig själv. Sen vid 3 kom dem hem igen och nu med G som slutade skolan då och då gick G och gjorde läxor och S och L åkte till affären och handlade. Sen när de kom hem igen gick vi alla ut en stund för det var så sjuuuukt fint väder idag! VARMT också! VÅÅÅÅÅÅR!!! :D

Spelade lite basket på uppfarten med kidsen och  L sprang runt på tomten och plockade upp plankor och massa skit som flytit upp från stormen. Sen runt 4 så åkte kom barnens pappa och hämtade upp G och så åkte de till fotbollen. Jag och S hoppade hopprep, vilket är as roligt och så ritade vi med såna där pennor på marken, ROLIGT! :D Sen var det dags för middag och sen vid 6 så åkte L och S till dansen och jag stannade hemma för att vara hemma när G kom....I am still waiting for him! Ha ingen aning om vart han är men han är ju med sin pappa såå... Han kommer när han kommer!

Sen så blir det nog träning ikväll för mig och Linda! Ska bli kul och jag har längtat efter att få träna! Men jag hoppas bara att L och S hinner komma hem innan jag skulle träffa linda, för om inte så får vi skippa träningen igen eller ta det senare.... :P Vi får se!

En annan gullig sak, när jag kom in på mitt rum efter att vi varit ute så står det en vas med påskliljor i mitt rum och så skickar jag ett sms (hon var inte hemma) till L och frågar om det är hon som ställt dem där och ja det var det och jag tackade så mycket och hon skrev tillbaka: Thank UUUUUU!! haha hon tackade så mycket för att jag har jobbat och hjälpt till med så mycket! Så det var väldigt roligt att få den! gulligt som sagt!

Nej nu ska jag fördriva min tid på något annat vis, hur vet jag inte riktigt än, men jag kommer nog på något :P

Catch ya laaaaater!


-


påååskliljor! :) Eller hur? :O :P


Måste ju visa upp min nya fina piggy bank! Visst e den snygg? :P
Jag hatar verkligen alla små mynt som Amerikat har, får ju små pengar heeeela tiden så
istället för att lägga dem i plånkan där de tillsammas vger typ 2 kg så lägger jag ner dem i
denna snygga gris! :) Mycket bra mycket bra!


Balen börjar ju som dagt närma sig och jag undrar veeerkligen hur jag ska ha mitt hår.... USCH har inte aning, får väl hitta på någon fin frissa som passa till min klänning! :D

Nej nu räcker det! TJAOOO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så galet jäkla lik mamma. jag dör.

2011-03-15 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0