Overload

Vet inte till hundra procent varför men denna dagen har bara kännts som ett svart moln!!
TONVIS med tankar snurrar i mitt huvud, blandat med trötthet och känslor...
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just nu faktiskt.

Känns bara som en stor jävla vägg har smällts upp framför mig och att jag har stannat upp totalt, detta är alltså INTE positivt! Allt känns bara rörigt och jag vet inte vad som är rätt eller fel. Känns son att jag inte kan skilja på saker och ting längre, känns som att jag inte riktigt är heelt ärlig mot mig själv...Det känns bara jobbigt.

Jag är helt u funktion för tillfället och funkar inte som jag ska..
Vet inte om det bara är för dagen men det känns som att dessa kommande 2 veckorna kommer bli någorlunda jobbiga....hmm det ser jag INTE fram emot, har redan ångest typ..

Och helgen e inte planerad den heller, vilket suger SKIT! Men en sak är säker och det är att jag MÅSTE träffa Hedvig, så är det bara. Jag behöver prata med någon. Någon som jag kan lita på, som är ärlig och förstår mig perfekt i denna situationen. Inget illa menat till mina andra fina vänner eller så, men jag måste bara säga, att INGEN förutom en au pair förstår hur det är här borta!

Ingen kan verkligen sätta sig in i den situationen vi lever i dagligen! Inte en kompis, inte en utbytesstudent, inte en förälder, INGEN  förutom en annan au pair...

Så jag måste snacka av mig....
Orkar inte gå och grubbla längre

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag vet precis vad du menar. Det är en sån himla konstig och märklig situation vi är i - helt olikt något annat. Alla känslor och tankar måste te sig totalt oförståeliga för någon som inte vet hur det är. Jag vet att du inte känner mig men om du behöver skriva av dig så kan jag säkert komma med en och annan tanke och råd :)

2011-03-11 @ 04:38:53
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Johanna

FörsåR PRECIS vad du menar.

Har oxå haft en SKIT jobbig dag/veckan...... usch hemskt, men som sagt INGEN kan förstår förutan vi.

KRAM

2011-03-12 @ 01:05:10
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0