She made the day brighter - D.C with Sanna!

Oj oj!

Igår var en GRYM dag!! Jag vaknade upp vid 6 och var helt okej pigg och såg att Sanna låg och sov! YAY, Sanna är hääär!! Gick upp och hjälpte till med att få ungarna till skolorna och vid 8 var jag off! Då vaknade sanna och så åt vi frukost och satt och snackade lite! Vid halv 11 så tog vi bilen och åkte mot New carrolton metro station och hoppade på metron till Smitshonian station inne i D.C! och där började den grymma dagen! Vi gick och vi gick och vi tog kort ochv vi turistade och vi kollade och vi jaa gjorde väääldigt mycket! Vi gick också på lite museer så vi var väldigt kulturella också måste jag säga! DHela dagen så var det skinande sol, men dock ganska så isande kallt men så fort man stod eller gick i solen och det inte blåste så blev det riktigt behagligt varmt! Åh jaa dagen var helt enkelt AWESOME! :) Bilderna får tala för dagen....


Sanna och jag framför monumentet!


VÅÅÅÅR!!


USA


YEAH! Turist


Alla delstater


Sanna


NEW YOOORK!


Sanna


Lincoln Memorial!


-


-


Hello Duude!


One huge Dude and one tiny dudette


Turist


hahaha vet inte riktigt vad vi tänkte för denna bilden..


Sanna - Cassandra


Turist


The Capitol, kinda far away!


Tog en lunch mitt inne i D.C! :)


Skatan!!


HAHAHAHA


-


hahahah Sanna hjälper grottmänniskan Stefan!!


Petad i ögat...


lika som bär eller vad?

Det var en stor bildbomb eller hur? Nu ska jag och Sanna ta och fixa oss i ordning och åka downtown Annapolis och ha en trevlig dag i solen! :D

Ikväll så kommer fler bilder upp och då bla. på the capitol! Det var så HIMLA coooooooolt!! Så cool och ståtlig byggnad! :D Men som sagt det kommer senare idag/kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

AA langtar till det ar dags for mig att aka dit :)

Ar det svart att hitta allt, ska bara vara i DC over dagen sa..

Hur trivs du annars? :)

2011-03-09 @ 01:07:36
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0