The capitol and floooooood!!

Skulle ju lägga upp de finaste bilderna från min och Sannas fina dag i D.C! Jag verklgien ÄLSKAR dessa bilder på the capitol! dem är såååå fina och jag tycker det är sååå colt att ha sett den otroligt snygga och ståtliga byggnaden! ENJOY the piiiics!


-


-


THE CAPITOL!!


-


-


-


-


TURIST!!!

Såååå det var the capitol bilderna det, visst var dem fina?! :D

Nu till det andra ordet i rubriken nämnligen Floooooood!!
Vilket betyder som alla säkert vet översvämmning!! YAY!

Fy tusan alltså, detta amerikat är ju bara sjuuuukt!!

Idag har det regnat och regnat och regnat, knappt ett enda uppehåll alltså! Det har bara ösit ner, och detta resulterar i översvämmning BIG TIME!

Då vi bor vid vattnet och har ca: 20 meter till sjön från huset och en damm på båda sidorna av våran väg ner till huset så blir det KAOS! Dammarna svämmar över och sjöns vatten kryper högre och högre upp mot huset. Just nu så är det typ 50 cm vatten på våran upfart!! Kan ni fatta det? Helt otroligt!

Så ikväll så skulle jag mött upp Elin och Linda för en target runda meeeen ICKE, vattnet ställde till det så vi e typ strandade här i huset...KUL!!!! Hoppas verkligen vattnet drar sig tillbaka under natten och att det är bättre i morgon!

Precis när vattnet började bli högt på vår uppfart så drog min vmamma och S fram en kanot och hoppade i den och paddlade runt på uppfarten! som sagt....SJUKT!


hahaha


POOOSE!


Ser ni att vattnet går upp på gräset? Vattnet brukar vara typ 50 cm nedanför gräset!
INSANE!!!!

Nej nu....OVER AND OUUUUUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0