Tickets - CHECK!

YAY! idag så köpte jag och Hedvig dem efterlängtade bilketterna till den internationella navy balen som är om ca 1 månad! :D fyyyyyy tusan vad jag längtar!

Men jag måste verkligen löpa skor och så planera hår och smink, det enda som är gjort är att klänningen är köpt och jag är fortfarande såååååå nöjd med min klänning! SVIN SNYGG! :D

Helgen har varit trevlig och nu väntas en vecka med mer jobb än vanligt då S har springbreak! :D

Det känns som att alla åker bort nu när spring break är...Ja jag blir faktiskt riktigt avis, jag vill också åka till värmen och soooola!

Men Hedvig och jag planerar att göra en super duper rutt när hon har sin resemånad. Vi klurar lite på att dra till L.A - Hawaii - Miami! Låter inte heeelt fel!

Sen har vi planerat in massa små week-ends, bl.a.

- New york
- Ocean city
- Virginia beach
- Atlantic city

SER VERKLIGEN FRAM EMOT SOMMAREN NUUUUU!!!

Och idag ställde i fram klockan 1 timme vilket betyder att det blir ljusare på kvällarna! YAY !!! :D

Nej nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av pretty little liars, sen blir det soooova! :D

TTYL! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0