TIK TOK - CRAAAZY!

Vilken kväll!

Som jag skrv tidigare så hade jag inga planer för dagen och så blev det också. Under dagen då S var med sin farmor och G var i skolan så gjorde jag NADA! SKÖNT! sen vid 2.50 hämtade jag G vid bussen och sen åkte vi hem. Han gjorde läxor och sen kom S hem och då spelade hon och jag kort och G spelade nintendo DS. Sen vid 20 över 5 så åkte G till sin hebrew school och då spårade jag och S ur totalt typ hahaha ^^

det vvar min ide såklart.... .P

Vi satta på oss CRAZY outfits, alltså plagg på plagg som varken matchade i färg, mönster eller form! Sen sminkade vi oss helt puckat, skrev saker i pannan och ritade på våra face, sen fixade vi håret och sen gick vi ner till köket och riggade upp kamera och musik. Det blev ke$ha - TIK TOk som låt. Vi satte på kameran och så hoppade vi runt och spelade in hela låten och vi hoppar runt som tokar! As roligt var det och S äääääälskade det verkligen!!

Hon sa hela tiden efteråt: THANK U SOOOOO MUCH FOR DOING THIS WITH ME TONIGHT! - THANK U SOOO MUCH FOR THIS, IT WAS AWESOME!! - THIS WAS SOOO MUCH FUN, WE HAVE TO DO IT AGAIN!

Då blir jag glad, när jag hör att hon är så glad och så mycket som vi skrattade när vi såg de fula videosarna. Honsa hela tiden också att hon tykte vi skulle lägga upp dem på youtube hahahaha NO WAAAAY, det var mitt svar!

liiite bilder på Crazy S och mig!!


haha Neride Cassie and nerdie Moe!


-


-

-

-

-

haha jaa ni ser ju hur mongo vi ser ut egentligen, men jag hade roligt och S hade roligt och det är allt som räknas, resten skiter vi i tycker jag!

Nu ska jag soooova! god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0