Well hello!

Oops! 4dagar sen sist....

I allfall, vad har hänt? Hmmm helgen som varitvar en otroligt bra helg!! :D

I fredags så skjutsade jag G till bussen och efter det så åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att sedan vid halv 11 åka mot Oakton Virgibia och Hedvig! Denna helgen hade vi barnen och då brukar jag och min vmamma dela upp helgen så att jag får en kväll ledig och hon får en kväll ledig och min ldiga kväll var i fredags och då sa jag att jag skulle till Hedvig och då sa hon att jag kunde åka hur tidigt jag ville för hon kunde ta hand om barnen själv efter de kom hem från skolan, så YEEEES!!

Var framme hos hedvig vid 12.15 kanske och då hoppade vi in i bilen med hennes värdbarn och åkte till en park och hade åicknick! Trevligt!

haha det var så roligt för det var 3 andra "familjer" där och en av dem bestod av en pappa och en dotter och de kom från typ kina eller korea eller något så hon kunde inte så mycket engelska. Så när vi satt där på vår filt och hade picknick så kom hon och satte sig typ och snackade på sitt språk och såg helt borta ut när vi inte fattade ett ord av vad hon sa. haha söt var hon men lite jobbigt att hon kom fram sisådär 100 gånger på 15 min....

Sen så var det en annan, det var en ung mamma som hade med sig 2 barn, en kille på typ 2 och en tjej på typ 5 kasnke, och hahahahaha jag skrattar så fort jag tänker på det, vilket är lite taskigt, men det såg så himla roligt ut ^^ Det var nämnligen så att tjejen skulle gunga och mamman då puttade på och så kommer den lilla killen och går rakt framför där tjejen gungar och då sparkar ju tjejen till honom såklart och han trillar ner på marken och då tar mamman tag i gungan så att den inte har lika hög fart och springer fram till killen och ställer honom upp och i samma ögonblick som han ställt sig upp igen så svingar tjejen tillbaka med gungan och slår till killen igen, men denna gången baifrån så han trillar ju ihop igen och herre vad roligt det såg ut! seriöst en DUBBEL!! Tasigt att skratta åt ett barn som gör illa sig, men han gjorde inte illa sig så mycket, och mamman skrattade också, så...

Ja det var tiden med hedvigs barn det. Sen efter picknicken så åkte vi hem och så bytte vi om till träningskläder och så åkte vi till vienna och så gick vi i ungefär 40 min kanske! Sååååå varmt och skönt!! :D

Sen på kvällen mötte vi upp lite tjejer på cheesecake factory och åt middag och så tog vi med oss cheesecakes hem! Tittade lite på tv och hade en riktigt mysig tjejkväll! :)

På lördagen vaknade jag upp och hade förhoppningar på att solen skulle lysa och det skulle vara varmt, var det det???? JAAAA!!! Så efter frukosten så bestämde sig jag, HEdvig och Jonna för att sätta på oss bikinisarna och SOLA!! Det gick! Shit vad varmt det var! rikgtit skönt och vi låg och stekte från typ 12 till halv 4! Fick vi färg? OHJAAA!!! Röda som kräftor blev vi! MEn jag bryr mig inte om jag e röd för jag fick färg i allafall!!! :D YAY!!!

Sen bar det hemåt för min del då jag skulle jobba kväll. Kom hem runt 6 och vid 8 åkte min vmamma och hennes kompisar och jag och G tittade typ på film, S var på en sleepover så.. SKÖNT! :D Sen gick han och la sig tidigt och då kunde jag också göra det vilket behövdes.

På söndagen så vaknade jag ganska bra. Runt 10 typ. Åt frukost och sen vid halv 11 åkte jag mot metro stationen och hämtade upp Fina linda som kanske hade haft en lite för tuff kväll ;P hahah ^^ Skjutsade hem henne och åkte sen hem.

Vid 1 s åkte jag, L, G och S till G's fotbolls match. Jag, L och S satt vid sidan av på en filt och spelade kort och hade oss! Runt halv 3 åkte min vmamma till tågstationen för att åka till NYC och då vart jag in charge! Efter matchen så åkte jag och barnen och barnens pappa J till en glass-sak och åt glass sen åkte vi hem och kollade på en film och bara tog det lugnt, Barnen gick och la sig relativt tidigt och det gjorde jag med.

MEn ändå så försov jag mig idag -_-
brukar gå upp 6.00, jag vaknade 6.30!!!! PANIK!! Kastade mig själv upp ur sänge och rusade upp och väckte ungarna och ner och fixa frukost och fixa lunch! Vi hann självklart med med allting ändå!

Lämnade G vid bussen vid 7.20 och så åkte jag och lämnade S vid hennes skola vid 7.50 och när jag lämnat av henne så åkte jag mot gymmet för att snacka lite med en tränare om kost och bla bla bla.... Det var väl trevligt.

Den tränaren är min vmammas PT som hon gör bootcamp med VARJE dag så hon hade sagt till honom att det var han som skulle ha detta snacket med mig haha, och så hade dem redan tydligen satt upp ett mål för min träning, och det var att jag ska vara med i hans bootcamp! hahah lycka till sägeer jag bara!! ^^

När jag snackat klart med honom så tränade jag och Linda i ca 1 timme och sen åkte jag mot banken och fixade mitt kort ÄNTLIGEN!! Så typ nästa vecka fr jag ett nytt! YAY!! :D

Nu e jag hemma och har previs kollat på pretty little liars och ska nu ta itu med den feeeta högen tvätt som ligger på soffan! It's never ending!!!!!! Sen vet jag inte vad jag ka göra! :D

Hörs kanske senare!

Some pics!!!


Alltså det var helt okej varmt i fredags ^^


YAY!!


OH YYYES!


!

TTYL! SEEE YA!


Kommentarer
Postat av: Amanda F

Hej. Jag verkligen älsar din blogg jag är inne typ varje dag och se vad som händer. Jag håller just nu på att fylla i papprerna för att få matching för att sedan åka till USA :D. Jag har kollat några bloggar under de senaste åren men din är den jag fastnar mest för . För du skriver om de som häder både med familjen och vad som händer utanför och sen lägger du även ut bilder :). Jag hoppas du får ett underbart år och undrar om du har några tips om allt från ansökan - sluten ungefär :) //MVH Amanda

2011-03-21 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0