You could say....HOUSEPARTYYYY!

OJ!

herregud, vad roligt vi hade igår kväll! Men först ska jag berätta om helgen! :)

Ifredags efter att vi släppt av barnen på skolan så åkte L till Califronien för att tillbringa helgen där. Jag gjorde inte s mycket, jag åkte med Linda till affären Michaels igen och köpte lite more stuff för att kunna göra mer scrapbooking!

Sen hämtade jag upp barnen och så vid 5 så kom barnens pappa och hämtade upp kidsen och då åkte jag och hämtade Linda och vi åkte till mallet för att hämta upp Hedvigs och mina bilder som vi printade. en åkte vi vidare mot oakton för att hämta upp Hedvig och sen körde vi en drive-thru på mcdonalds och sen åkte vi hemåt till mig igen!

Vi satt uppe till typ 1 och höll på med massa saker. Jag fixade 3 ramar till så nu har jag måånga! haha och jag gick lite väl crazy med allting men jag tycker dem blev fina i allafall! :) Sen gick vi alla 3 och la oss. Vaknade runt 9 tror jag och då åkte vi till mallet och köpte lite saker och sen vid 2 skjutsade vi hem linda till henne för att hon skulle jobba kväll och jag och hedvig åkte vidare hemåt.


Hedvig in the morning!


American pancakes!

Vid 3 så kom nevina och marieke hit och då planerade vi lite mat och sen åkte vi alla 4 till giant och plockade på oss lite saker inför kvällen!

När vi kom hem runt 4 så började vi fixa oss i ordning och fixade in 2 pizzor i ugnen som fick bli vår middag. Vi åt pizza och drack vin (som smakar skit som alltid). Runt 6 så började vi 4 dricka lite. Världens bästa Linda köpte lite sprit till oss till kvällen. Hon köpte 6 smirnoff ciders, 1 tequila och 1 smirnoff vodka. Så totalt hade vi. 1 flaska vin, 1 tequila, 6 smirnoff ciders, 1 smirnoff vodka, 1 annan vodka, 1 jaigermeister och en halv vin dunk...Oops!





Sen lite senare så kom Rob och Adrian hit och vi började så smått dra igång!
Sen ännu lite senare så droppade Elin in med två kompisar, Lissy och Sara.
Dem var på party humör och alla hade super trevligt!

Men sen så tyckte Elin och ja alla andra tjejer att det var aldeles för några killar så de ringde deras navy kompisar och bjöd in 3 stycken till, så 3 fler killar kom.
Sen så hade Adrian och Rob bjudit in 3 killkompisar också så dem 3 kom också lite senare.
Och sist men inte minst kom Linda! :)

Så totalt så var vi 8 tjejer och 8 killar! Vi dansade, lyssnade på musik, drack, pratade och badade hot tub!
Jag hade en väldigt trevlig kväll med MÅNGA crzay händelser! hahaha ^^
Sen när alla blev trötta så gick vi alla och la oss vi sov 5 i mitt rum, 2 på soffan, 2 personer i G's rum och 2 perosner i S rum! haha så det var packat hus kan jag ju sääga! Men roooligt! :D

Allt folk var super trevliga också så jag tror att vi alla hade en trevlig kväll! :)




Rob, Hedvig, Marieke, Adrian


Hedvig attacks!


Booom!


Nevina, Lissy, Elin, Sara


Hooot tub!


Lissy, Sara


Cassandra, Lissy


Igen


Okej, hmmm tror det var..Cole, Brandon, Vincent och så partypinglan Elin!


Cassandra, Cole, Brandon, Vincent


Vincent, Elin


Eliin


Nevina, Marieke


Cole, Brandon

Jaaa, det var lite bilder från helgen det! :)

nu har alla personer som sov här gått förutom, nu e det bara jag, hedvig, Nevina och Marieke kvar! Får se vad vi hittar på, ska nog åka och handla något gott och sen bara slappa!!

Jag börjar jobba klockan 5 idag då L inte kommer hem förens i morgon förmiddag! Så vi får se vad jag ska göra med barnen, blir nog bara att vara hemma och kasnke ska vi åka och äta middag med deras mormor och morfar! Vi får se!

Jag är trött och vill helst sova! :)

Men icke! Nu drar jag! Heeej!


Hmmm, dagen efter...Rob, Hedvig, Marieke, Nevina...TIRED!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0