4 months!

Jajjamensan! Idag är det 4 månaders jubileum för mig här borta!
Jag har alltså en tredjedel avklarat! Helt sjukt låter det när man tänker på det viset!
4 månader låter ändå gaaanska så mycket tycker jag och det är ta mej tusan bra jobbat! :)

Så vad har jag gjort på dessa 4 månader?? hmmm..let's see:

- New york och hälsat på Linda i Februari!
- Besök av världens bästa Sanna i Mars!
- Haft hemma-fest hahah
- Gått på Navy balen i April
- Turistat i D.C med Hedvig och sett Arlington och Pentagon!
- Köpt en ipod touch! (Förstår inte hur jag klarade mig utan den innan jag köpte den!!)
- Besökt USA's Naval academy 100 gånger
- Gått på en carrie underwood koncert!
- Fått amerikanska vänner (YAAAY)
- Druckit ALDELES för mycket starbucks kaffe!

Ehm jaaa dessa är väl de lite större händelserna, haha eller nja vissa i allafall! haha

Hmmm, så vad e mina planer för morgondagen? Jajag hade planer på att dra DT med Elin P för att se den SISTA formationen men det ser ut som att jag blir kvar hemma hela dagen med G, för han e sjuk, eller inte sjuk men han säger att han har ont i magen och icke mår bra, så i morgonbitti får vi se hur han mår! Jag hoppas ju självklart på att han mr bättre! :)

Helgens planer är fortfarande Ocean city!! :D YAY!!! :D

Nu ska jag kolla på en serie tror jag och sen lägga mig!
Good natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0