At Giant with tears in my eyes

Cheeeesy eller vad?

Efter jag åkt och släppt av S i skolan så åkte jag mot Giant för att inhandla lite saker och så kom jag på att mors dag är på söndag? eller hur? Aja det e snart i allafall och jag tänkte jag skulle skicka hem ett kort till min mamma. Och så står jag där med typ MASSOR av kort och läser på dem och tittar vilket kort jag ska ta och efter att jag läst några kort så börjar mina ögon tåras och jag känner på mig att snart kommer jag börja gråta. Varför egentligen???

Det låter ju kanske jätte töntigt men jag kunde verkligen inte hjälpa att bli lite känslosam och tänka att jag inte får träffa min mamma på mors dag, och den dagen är väl kanske inte ens sååååå himla speciell. Men när man läser allting som står på de korten och tänker att man inte sett sin mamma på 4 månader nu (IDAG 4 MÅNADER) jaaa då blir man lite ledsen i ögat. . eller ja det blev jag i allafall! Åh önskar verkligen att jag bara kunde få ge min mamma en kram! bara en kram! Men icke! Om 8 månader...DÅ får jag kramas med henne och resten av min familj!

Ahh jag saknar er så gaalet mycket ibland! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Mors dag inträffar den 29 maj i sverige ;) det är däremot andra söndagen i maj i usa. så du har fortfarande tid på dej. kramar

2011-05-02 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0