Bruno Mars i mitt hjärta

Okej okej okej här kommer en bildbomb från min sista lördag i USA!
Denna dagen var så grym grym alltså!
Jag, Hedvig, Jonna och Emma spenderade typ hela dagen på preakness bla bla bla.. Det är en trav bana som e väldigt känd tror jag (?). Vi hade köpt biljetter för att komma in på fältet alltså innuti själva hästbanan ni vet! :) Det var sjuuuuukt mycket folk och det var väldigt härlig stämmning!:)

Bruno var GRYM och jag fick några riktigt GRYMMA bilder på honom! Sååååå enjoy! :)


Train var först ut och det var mycket folk och vi stod ganska så långt bak!


-


-


-

Alltså när Bruno skulle sjunga blev jag typ helt galen.. Det var såååååååå coolt att se honom live och hans röst e så grymt bra! Precis som i låtarna och allting var bara sååå bra!! Har MASSOR av bilder men lägger endast upp dem riktigt bra, det är många som e otroligt suddiga och det är bla. för att jag skakade så mycket hahah! Fy tusan vad jag blir starstrukk !! Aja iallafall....KOLLA IN BILDERNA!! :D


som sagt... JAG.DOG!


Såå söt!


-


-


-


och jag dog igen


-


Faktiskt så stod vi väldigt nära även om det kanske inte ser ut så! :)


-


-


-


- Ah!!


Oh yeah! Sing it handsume!!!


-


-


-


-


-


-



Som utlovat...EN BILDBOMB!
Han sjöng alla de populäraste låtarna..

Lazy song
Granade
Nothing on you (beautiful girls)
Marry you
Just the way you are
Billionaire

Sen sjöng dem andra låtar också som såklart var skit bra!
Ah efter att jag såg han uppträda, shit jag e nog lite smått förälskad i honom nu! ^^

Time to goo!

Kommentarer
Postat av: adelinn

fan så grymt! var såg du honom?! JAG VILL MED.

2011-10-10 @ 16:42:11
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0