Carrie underwood

Soooo! Efter mycket velande och tänkade så blev det tillslut så att jag och hedvig åkte ner till naval academyn igår och där träffade vi Rob och så gick vi och kollade på Carrie underwood! Det var min abslut första koncert! helt sjukt egentligen men jag har aldrig varit en koncert människa så har aldrig gått på någon...men nu ska det ändras! :) Det var i allafall riktigt roligt och jag hade det väldigt trevligt!

Jag hade ingen som helst koll på låtarna hon sjöng men det gick bra ändå! Hon var riktigt bra måste jag säga och det blir väl att kolla upp lite låtar av henne på itunes nu haha :P

Tog några bilder men är just nu hos hedvig så jag får lägga upp bilderna i morgon när hag kommer hem!
Då skriver jag även ett inlägg om helgen! Nu ska vi kura ner oss i sängen och kolla på  datorn på massa roliga videos! TJAOO!!! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Carrie Underwood är riktigt bra. Är inte mycket för country egentligen, men hennes musik gillar jag.

2011-05-01 @ 11:32:18
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0