Eurovision song contest

MEN VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!!?!?

När vi för engång skull har ett bidrag som e någorlunda bra (gillade inte förra årets) bidrag från Sverige, varför kan vi inte helt enkelt bara vinna då? Visst det fanns väl andra låtar som faktiskt var riktigt bra också, men jag tycker att Sverige var absolut topp 5 och det blev vi ju! Vi kom på 3:e plats, efter Italien och.....AZERBAIJAN!? WTF? Förstå mig inte på det? Varför vann dem? UK's bidrag var ju as bra men dem kom ju inte alls bra, åh gillade irland också hahah ^^ Men men vi kom 3:a och det tycker jag e skitroligt!

Dagen har varit grym faktiskt! Först hittade jag, L, C och S en fet fet fisk som låg i vassen precis vid vår uppfart!!! JAG DOOOG!! Den var typ 1 meter lång och ca: 30 cm bred, kan ni fatta deeet?!?!  Igen....jag dog!
Sen efter att vi kastat ner den feta fisken i vattnet igen så åkte jag mot Tysons corner för att möta upp Hedvig, Emma och Jonna! Vi gick runt där lite och jag köpte en klocka!! :D Hade tänkt köpa en klockan från Michael kors men det blev en klocka från Anne Klein då jag varit lite småkär i den klockan sedan länge! Elin P har en likadan fast i svart och den e svin snygg! Så den blev det istället! :)

Efter mallet så åkte vi och handlade gott på Giant och så fixade vi iordning tacos och glass till ESC!! :D
Det startade vid 3pm här och det var as roligt! 6 tjejer som e helt galna, 4 från Sverige och 2 från Tyskland! ROLIGT!! :)
När det var slut åkte jag hemåt och är nu hemma oh ska sätta mig och läsa min bok.. En schopaholics bekännelser serien  e ju bara såååå grym! Sen runt halv 12 senare så ska jag sätta mig  i bilen och hämta upp G som kommer hem från en field tripp då, sen förhoppningsvis så går han och lägger sig och då kan jag också lägga mig! :) SKÖNT!!

Nej nu blir det läsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0