Finale!!

Ahh idag är det säsongsavslutning av Vampire diaries!!!! jag döööör! jag ska fråga L om jag skulle kunna dra till Elin ikväll och titta på det på tv:n hemma hos henne fr en gångsskull!! Vi båda är riktigt suckers för TVD och då e det ju väl ändå bäst att kolla ihop eller? :) Ahh ser verkligen fram emot det! Juste måste bara kolla att det e okej med Elin också! hahah

Lite jobbig e jag för jag e u som besatt av den serien, så varje gång jag träffar nytt folk så är min första fråga "Tittar du på vampire diaries?" måste ju redan från start veta liksom! Än så länge så är det typ bara jag och Elin...Tror jag :P KUL ATT JAG KAN SNACKA MED NÅGON I ALLAFALL OM MIN BESATTHET!

TJAAAOOO!


AHH bästa serien EVER!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

AHH DET ÄR SÅ BRA! Jag har spelat in det, mååååste se nuuu! :D

2011-05-13 @ 03:06:55
URL: http://anamericandream.webblogg.se/
Postat av: Elvira

Jag såg också den innan, jag missade ett par avsnitt och tappade bort mig. ;) Om du saknar den för mycket sedan så kan du alltid läsa böckerna! Serien heter Vampyrens kärlek har jag för mig ;) Kan ta fel, läste dem när jag gick i sjuan xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0