Get hotter

Men hallåååå vad e detta?? Vädret idag är super fint! Klarblå himmel och solen lyser på som bara den, men vart är värmen?! :S Det e ju ta mig tusan svinkallt ute! brrr, nej det här gillar vi inte...
Iallafall så är det torsdag idag vilket betyder att jag varit i min värdfamilj i 4 månader idag! WOOP!
Håller på att ladda upp bilder som jag sedan ska printa ut idag!
Älskar att det är så smidigt här och att det går såå snabbt och att det e billigt!
Ska till Elin P idag vid 12 för att äta lunch! Trevligt, det var ett tag sen man såg henne! :)
Sen ikväll så börjar jag jobba. L åker till Arizona idag och kommer hem på söndag, så jag har barnen själv ikväll, imorgon morgon och mellan 3-5 pm, sen tar pappan dem för helgen! och då e jag leeeeedig!! :D

Helgens planer ser ut som så att hedvig kommer hit på fredag och hon ska då träffa Robert ^^
Linda, Elin och Adam kommer hem till mig  på kvällen och så blir det typ grillning av något slag tror jag och kanske hot tub? :P :D Så det ska bli trevligt, kasnke blir vi fler, vad vet jag... :)
Sen på lördagen så drar jag och Hedvig till Ocean CITY!!! Taggad som tusan! Hoppas att vädret blir bra för det skulle vara såååå grymt! Så lördagen spenderas mestadels i ocean sity och på kvällen då ska vi gå ut! Självklart på en underage.... men skit samma! jag vill DANSA!!:D
På söndag vet jag inte vad vi hittar på, men det e mors dag då! :)

Nej nu får det räcka, ska fixa lite saker nu! Tjing!


I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0