Grabbar

Hallå!

Igår var ju som sagt G sjuk..... såååå jag var ju självklart hemma med honom då, men vi gjorde inte så mycket. Han hade feber och han har gjort illa sin fot så vi kunde ju knappast hoppa runt eller så, inte för jag tror att vi skulle gjort det men men. Så han skötte sig ganska så bra själv, han varvade mellan xboxen och Tv:n och jag satt vid min dator, skrev brav, städade och lite andra småsaker. Så helt okej var det, men liiiite segt.

L skulle kommit hem vid 4 men så blev det inte. Så vid 4.15 åkte jag och hämtade upp S och körde hemåt och så precis innan 5 så kom L hem och då åkte dem tre till tandläkaren som var vid 5 och då vart jag off! Så skööönt! :)
Så jag packade ihop lite saker och så drog jag mot Leif. Runt 6 så åkte vi downtown för att möta upp Arne! Jag tog en kaffe och sen så satte vi oss nere vid docken och snackade. Det var ett tag sen vi 3 träffast så allas munnar gick i ett, eller ja i allafall min ^^

Efter ca: 1 timme i DT så åkte vi mot Target och så gick vi där en stund, jag blev en pincett rikare då jag glömde min hos la Hedd i helgen och jag behövde verkligen en såå.. :P Sen så kom Leifs kompis Adam och mötte upp oss och så gick vi ner och tog en Fro-yo på Menchise! LOVE IT! Satte oss på en bänk och köade glass och snackade och sviscchhh där försvann 2 TIMMAR! galet vad snabbt tiden gick! Vid 10 bestämde vi oss för att det fick räcka så alla åkte hem till sig, jag lämnade av Leif först.

Väl hemma så kunde jag inte riktig sova så jag tittade på ett avsnitt av gossip girl hehe..
I dag var jag ju som sagt off för L hade ju sagt det, men jag var ändå lite osäker så jag hade ställt klockan som vanligt vid 6, men sen efter ett tag så bestämde jag mig att jag verkligen var offf och somnade om! :) SKÖNT!
Meningen i morse var att jag skulle träna med Linda (var ett tag sen vi tränade ihop) men icke!
Knappast att jag tänker gå upp tidigt när jag kan sova ut läänge! Så Nep inget gym idag för mig!
Men denna sovlycka höll icke länge för att mina älskade vänner the......STÄDTANTERNA kom... SUCK! Så var ju tvungen att gå upp. Skit också!

Aja fick i allafall sova 3 timmar längre än vanligt och det var grymt! :)
Idag är planen att träffa upp Elin P på mallet, vet inte riktigt ad vi ska göra. Vädret är så tråkigt idag och regning så man vill ju knappast vara ute sååå mallet it is!

Nej nu ska jag fortsätta plågas av städtanternas eviga chattrande på spanska! Jag vet att ni är avundsjuka! TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0