Jag vill hellre upp än ner

Woppidooo!!

Det är väl kanske så som alla säger trots allt?
Att man under sitt år eller två så finns det en otroligt stor risk att man går upp i vikt..
När alla sa det och jag hörde det från andra au pairer som faktiskt hade gått upp i vikt så trodde ag ju självklart på det. Men jag trodde alla skulle gå upp förutom...JAG! För så e det ju, ingen vill väl kanske gå upp i vikt, de flesta vill väl gå ner eller helt enkelt ha kvar sin vikt, men ICKE jag! Jag vill ju såå gärna gå upp i vikt!

Men det är ju så jäkla svårt för mig att göra det, så även om Amerika delar ut lite viktuppgångar så tänket jag aldrig att jag skulle gå upp.....MEN....det har jag! YAY! hahah jag låter väl helt psycho men skit samma!
Jag e glad och jag gillar Amerika för det!
Tack och hej!


En glad Cassandra på sin 19års dag i Malaysia, firade med den bästa människan på jorden! Emm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0