My first concert

Okej, såååå ifredags så var det äntligen dags för mig att ta det stora steget in i koncerterns värld! haha jag har aldrig varit på någon innan så att gå på en koncert här i USA kan ju inte bli bättre! Det var i allafall jag, Hedvig och Rob som gick och såg Carrie underwood, tillsammans med en hel drööös av killar och tjejer! Otroligt nog så var det riktigt många snygga killar där hahha Mmmm !! :D Så medans killarna kollade på Carrie som e så otroligt vacker så smygkollade jag på dem haha ^^

Hon var i allafall riktigt bra! Helt underbar röst och hon sjunger ju country men skulle nog lätt kunna sjunga andra gengrer med! :)

biiilder:

















Ahh skit också, S glömde ta med sin lunchbox.....suck!!! Ut och köra igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0