Ocean city dåååå

Så i lördags så åkte ju jag och Hedvig till Ocean city som ligger ca: 2.30 timme från mitt hus (iallafall om man e en racerförare som jag e;)) Så jag och hedvig packade in oss i bilden och körde mot okänd mark. Självklar hade vi den ultimata frukosten i bilden bestående av en bagel och en stabucks kaffe! :) hahaha

Kom fram dit och vi kunde inte checka in på motellet förens vid 3 så då gick vi och kollade stranden och det var så sjuuuukt fint!! Så fin strand alltså och den var sååå lång!!

Vi la oss ner och solade och hade oss!

Sen checkade vi in på motellet och så gick vi och solade igen tror jag och hoppade runt om två svenska turister på stranden och tog masssa bilder! ^^ Gick även en sväng på boardwalken och som sagt det var riktigt mysigt och fint!
Kvällen kunde ha slutat väldigt mycket bättre om jag säger så....En liten incident och det var den kvällen...

På söndagen tog vi det bara lugnt och strödde runt som två röda sillar.
Åkte hemåt runt 2tiden och sen åkte vi hem till Hedvig!
Jag snackade lite med hennes värdpappa och så åt vi middag! Sen åkte jag hemåt igen och så pratade jag med min vmamma och sen gick ja och la mig! :)

Som sagt, Ocean city beachen var svin fin och aldeles utmärt om man vill slappa och sola hela dagarna!! :)
Här kommer biiilder!


Åkte över den feta bron Bay bridge! liiite coolt var det! :D


Somebody couldn't wait to see the ocean!! ;P


BEACH!!!


ILY


Oh yeah!


Tanning


Harmoniska Hedvig


-


-


Surfer dude !!


-


Happy!!


-


-


Hmm det där med självutlösare alltså...


- haha


-


-


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0