Six Flags Bowie

Såå igår var vi ju på Six flags typ...väldigt länge! Det var super kul att ha varit där och gröna lunds bergochdalbanor är ju ingeting jämfört med dessa amerikanska!! Vi åkte allting faktiskt! Alla berochdalbanor i allafall!
Den roligaste var ju såklert superman som också var den som hade den brantaste backen neråt.! Sjukt kul var den faktiskt och inte så läskig.

Vi gjorde ett misstag i början och det var att den andra attraktionen vi ville åka var en sån där som man sitter i en båt liknande sak och så åker man på vatten och så i slutet så är det typ en brant nedförsbacke och så skvätter det vatten på en och så blir man LITE blöt.....Vi blev inte LITE blöta! Vi blev heeeelt jävla dränkta!! Det trodde jag verkligen inte!! Shiit, tur att vädret var ganska så bra, men kul att gå runt helt dränkt i typ minst 1 timme innan började torka...

Dagen var i allafall as bra men man var liiite slut i huvudet sen från alla höjder och branta backar och ryckningar... Har fortfarande ont i huvudet..Hmmm..!

Liiite bilder!

Tog inte så många själv så dem flesta är lånade av tjejerna!


Nevina, Hedvig, Marieke, Jag, Jonna och Emma






Blöööta tjejer


Sura blöta tjejer


Okej liiite kul var det ju faktiskt ;)




Superman




Sen när vi bestämde ss för att det räckte så åkte dem alla 5 hemåt och jag tog bilden till mallet för att möta upp Elin! Vi tog en bil och åkte ner downtown med lite starbucks och satte oss mitt på docken under flaggorna och njöt av det super fina och varma vädret! Snackade massor och hade det helt enkelt riktigt skönt!
Det var en creepy dude som var typ 50 år och cyklade runt på sin förbaskade cykel i cirklar nere på docken, han tränade inte utan han cyklade bara runt och sneglade på folk och så då och då så trixade han lite hahah ^^ FUL!

Och så Elin min fina vän....Ja vad ska jag säga!?
Vi sitter och pratar och solen lyser och det e klarblått, inte ett moln runt omkring, men så säger Elin helt out of nowhere "Jahapp, Nu regnar det!!"
Ehm jag fattade inte så mycket, tror inte Elin gjorde det heller men kul som tusan hade vi åt det kan jag säga! hahah Fattar fortfarande inte varför hon sa så eller varför?? hahahah ^^


Elin

En otroligt bra dag var det i allafall! :)


Kommentarer
Postat av: elin

haha, jag vet inte heller varför jag sa så haha...

2011-05-17 @ 03:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0