Snabba puckar!

Oj oj! Efter någon dags tvekande av att min familj skulle matcha med den där au pairen som dem hade snackat med så är den oron äntligen över för idag berättade L att dem matchat med henne och att hon verkar super bra och det e jag glad för!

Såå nu e det klart, känns skönt, nu måste jag typ börja packa för den nya au pairen kommer nu på onsdag och min lcc tyckte det var bäst för barnen att jag åkte innan hon kom så jag åker mot Sverige SENAST nu på måndag!
Har kollat på biljetter och de billigaste finns på söndagen så det ser ut som att jag åker hem om 2 dagar!

SNABBT !! kan inte riktigt fatta det, men det känns skönt! :)

Nu vet ni! Mer uppdatering kommer när det händer något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0