STRESSAD!

AAAh ända sen jag bokade min biljett hem till SVerige igår så ar jag sprungit runt och levt mina sista timmar i stress!
Har gjort massor och nu e jag dödstrött och vill bara gå och lägga mig! PAckat har jag gjort, sagt hej då till Linda och Elin :(, Varit i Baltimore och sett Train och Bruno Mars(HAN VAR AWESOME), Ätit en sista middag ute med familjen, städat rummet, städat bilen, slängt 2 stora soppåsar med kläder och annat, duschat och skrivit ut biljetten!

Mitt flyg i morgon går klockan 8.30 på morgonen här! AH!! Mellanlandar gör jag i NY på JFK, sen så därifrån så åker jag till Finland och sen från Finland så åker jag äntligen hem mot Sverige och arlanda!! :D

USCH, första gången jag ska flyga aldeles själv och bara för att det e första gången så är det 2 mellanlandningar!!! Jag.kommer.dö.

Nej nu ska jag kolla runt i rummet och se om jag har missat något. I morgon blir det att gå upp vid 6, för att sen åka till flygplatsen 6.45!!!!

SWEDEN HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amira

Undrar fortfarande varför du ska avbryta ditt Au Pair år?!

2011-05-22 @ 18:07:24
URL: http://masalin.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0