You got mail!

Ah fik äntligen ett brav hemifrån och denna gången var det inte från min mamma eller pappa.
Nej denna gången var det från min älskade söta lillebror som jag saknar så himla mycket!

Hade skrivit ett brev till honom för ett tag sen och jag skrev i det brevet att jag ville att han skule skriva tillbaka och det gjorde han! Fick det igår och jag blev så glad!! Han skrev det själv och så hade han ritat en teckning! Så himla sööt och det gjorde ju bara att jag ville åka hem ännu mer! och snart! :)

Saknar min familj och mina vänner extra mycket nu när jag vet att jag snart kan få träffa dem! :)


I love mail!

Kommentarer
Postat av: syster

ehm, håret? vad har skett med färgen? :P

2011-05-11 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0