Young girls can talk

haha alltså seriöst!!

I morse så släppte jag av S på hennes skola och så stannade jag kvar där för att hennes årskurs (3) skulle ha ett uppträdande med sina flöjter och jag skulle vara en snäll au pair och titta såklart! :)

Det höll på i ungefär 45 min och det var trevligt. SEn när de slutade så fick alla säga hej till barnen och ta kort och bla bla bla. Så då gick jag fram till S och tog massa kort på henne och hennes vänner och så när jag står där så kommer en av S vänner upp till henne och börjar titta på mig och viska i S öra. Jag försöker höra vad hon säger och så hör jag hon viska "Is that the girl with the skinny legs?" S svarar ja det är min au pair. Och tjejen som viskade kollar storögt på mig och så tar hon tag i en annan tjej och så ställer dem sig på kanten av scenen och tittar på mina ben hahah ^^ och dem tror inte jag ser! Jag hör tjejen säga efter att hon tittat på mina ben "well they weren't THAT skinny" haha okej! jaja kul att mina ben är ett hett samtalsämne i den skolan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0